چهارشنبه, 25 تير 1399
  • ساعت : ۱۳:۵:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۱۸ 
  • کد خبر : ۲۳۹۱
واحد مدیریت امور اعضا و خدمت رسانی تاکیدکرد
خودداری از استعلام تلفنی پس از دریافت كد پیگیری از سامانه خدمات غیرحضوری
واحد مدیریت امور اعضا و خدمت رسانی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران اعلام کرد: دریافت کد پیگیری از سامانه خدمات غیرحضوری به معنای صحت روند ثبت درخواست تسویه متقاضیان است و نیازی به تماس تلفنی مجدد نیست.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، برخی متقاضیان سامانه خدمات غیرحضوری که کم شمار نیز نیستند، پس از ثبت درخواست تسویه سپرده و دریافت کد پیگیری مجددا در تماس با واحد امور اعضا و خدمت رسانی خواستار بررسی صحت ثبت درخواست خود می شوند.

واحد مدیریت امور اعضا در این باره تاکید کرد: دریافت کد پیگیری از سامانه خدمات غیرحضوری به منزله صحت ثبت درخواست تسویه سپرده است و تماس های مجدد و غیرضروری تنها سبب کند شدن روند سرویس دهی و ایجاد تاخیر در بررسی درخواست های ارسالی می شود.

بنا بر اعلام این واحد متقاضیان یک هفته پس از ثبت درخواست باید مجددا به سامانه مراجعه کرده و از طریق کد پیگیری در اختیار از نظر کارشناسان درباره وضعیت ثبت درخواست و تسویه خود مطع شوند.   

واحد مدیریت امور اعضا همچنین بار دیگر تاکید کرد متقاضیان تسویه سپرده در حفظ کد پیگیری خود کوشا باشند و با تماس های مکرر جهت دریافت کد پیگیری از کارشناسان، سبب تعویق در روند بررسی تقاضای خود و دیگر متقاضیان نشوند.

انتهای پیام

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    V5.6.6.0